روغن توتال چیست

گریس لیتیم توتال

گریس لیتیم توتال

باید ذکر کنیم که گریس لیتیم توتال ساخت شرکت بسیار بزرگ توتال می باشد که مورد استفاده برای انواع قطعات صنعتی و خودروسازی و … قرار می گیرد, در ادامه ی این مطالب بیشتر در مورد این روانکار توضیح خواهیم داد.

مقدمه ای در مورد گریس لیتیم توتال:

همان طور که می دانید گریس در شرایط استاندارد به صورت جامد و یا نیمه جامد می باشد و براساس میزان قدرت گرانروی به 9 درجه تقسیم بندی می شود که هر قطعه و روانکاری آن باید با توجه به این گریدها انتخاب شوند.

وقتی که یک گریس را از شرکت خاصی خریداری می کنید تمامی محصولات آن دارای 6 دسته اطلاعاتی در مورد محصول می باشد که می توان به: موارد به کارگیری گریس، به کارگیری مقادیر و درصد مواد افزودنی، روغن های پایه سنتتیک و انواع آن، نمره و یا گرید گریس، کمترین و نیز بیشترین دمای مجاز در هنگام استفاده در کار اشاره کرد.

اطلاعاتی در مورد تاریخچه شرکت توتال:

توتال یک شرکت بزرگ در زمینه تولید محصولات نفتی و گازی می باشد که در سال 1924 میلادی توسط ارنست مرسیه پایه گذاری شده است. امروزه این شرکت جز شش شرکت برتر جهان به شمار می آید که توانسته است با استفاده از بزرگترین مهندسین و همچنین استفاده از فناوری های مدرن صادرات خود را افزایش داده و از سال 2000 میلادی به بعد محصولات خود از جمله روغن صنعتی و گریس را گسترش دهد و میزان ارسال محصولات خود را به کشور ها افزایش دهد.

تا به امروز این کمپانی توانسته است به بیشتر از 30 کشور مختلف جهان صادرات داشته باشد و برای رفاه حال افراد در مناطق مختلف شعبات متعددی را تاسیس کند.

شرکت بزرگ فیدار اویل یکی از نمایندگان فعال توتال بوده و تمامی محصولات توتال را با بالاترین استاندارد و کیفیت به شما عزیزان ارائه می کند. در کنار شرکت توتال که یکی از بزرگترین تولید کننده روغن های صنعتی در جهان به شمار می آید شرکت های دیگری نیز وجود دارند که می توان به: شرکت رویال داچ شل با نام اصلی شل، بی پی، اکسان موبیل و شورون اشاره کرد. شرکت توتال علاوه بر تولید انواع روغن های صنعتی نظیر  لیتیم توتال، روغن پایه معدنی و … فعالیت های دیگری نیز دارد که از جمله مهم ترین آن ها عبارتند از: اکتشاف نفت خام، اکتشاف گاز، احداث خط لوله می باشد.

معرفی کلی گریس لیتیم توتال:

گریس توتال یکی از مهم ترین گریس های تولید شده توسط شرکت توتال می باشد که جز گریس های بسیار با کیفیت در جهان شناخته شده است و بسیاری از صنایع بزرگ برای انواع قطعات مهم صنعتی خود از این گریس برای روانکاری و جلوگیری از ساییدگی استفاده می کنند.

نکته بسیار مهم در خرید گریس لیتیم توتال این است که باید حتما دستگاه مورد نظر را از نظر قابلیت گریس خوری با نوع آن چک و بررسی کنید و از گرید همان گریس برای کار استفاده نمایید. برخی از قطعات صنعتی روغن خور نیستند و به دلیل دارا بودن فاز نیمه جامد گریس، روانکاری این دسته از قطعات با گریس راحت تر انجام می شود.

یکی از مواد تشکیل دهنده گریس استفاده از صابون در آن می باشد و به همین دلیل دسته بندی های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است که می توان به گریس های با پایه لیتیم، کلسیم و سدیم اشاره کرد و تنها تفاوت آن ها به میزان مقاومت و تحمل در برابر درجه حرارت در هنگام کار می باشد که حتما باید نوع دستگاه و میزان دمای حداکثر کاری آن با دقت چک و بررسی شود.

مزایای استفاده از این نوع گریس چیست؟

از مهم ترین ویژگی های مثبت این گریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چسبندگی بسیار عالی و مناسب با تمامی سطوح فلزی و خاصیت غیر قابل جدا شدن
  • استفاده از مواد با درجه خلوص بالا و مناسب با محیط زیست
  • در صورت برخورد با پوست حساسیت ایجاد نمی کند
  • در هنگام شست و شو با آب پایدار است و خاصیت خود را از دست نمی دهد
  • از هر گونه اکسیداسیون مصون می باشد
  • به کارگیری آن بر روی قطعات صنعتی باعث افزایش طول عمر قطعه و کارکرد بهتر آن می شود
  • از هر گونه سر و صدا جلوگیری می کند.
  • با افزایش درجه حرارت، گریس دچار سوختگی نمی شود

محصولات فروشگاه ما :

با مراجعه به فروشگاه سایت ما شما قادر به خرید و فروش انواع روغن صنعتی انواع گریس نسوز و یا محصولات دیگری از جمله قطعاتی مثل بلبرینگ و یا زنجیر صنعتی هستید همچنین می توانید با شماره تماس های موجود در صفحه اصلی در ارتباط باشید تا اطلاعاتی درباره انواع محصولات مثل لیست قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران حرارت و یا خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک  را نیز دریافت کنید و با ویژگی های محصولاتی چون خرید و فروش انواع روغن بهران برش و یا خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 نیز آشنا شوید.
سایت بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل همواره در تلاش است تا با ارائه محصولات با کیفیت مثل خرید و فروش واسکازین بهران سمند 85W-140 اعتماد و رضایت شما را به دست بیاورد

درباره ما:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل یکی از شرکت های شناخته شده در شهر تهران است که در زمینه های فروش انواع روانکار ها نظیر انواع گریس مانند گریس نسوز و توزیع انواع روغن صنعتی در برند های متنوع همچون برند روغن بهران که خود شامل روغن هیدرولیک بهران h32 و روغن صنعتی بهران بردبار و دیگر روغن بهران آذرخش و روغن صنعتی بهران حرارت و … بیشتر از یازده سال است که فعالیت می کند.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

به علاوه این شرکت محصولات مورد نیاز مشتریان خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی برای آنان در هر کجای کشور ایران که باشند با رعایت موارد حمل و نقل ارسال می کند.برای پرسش سوالات خود کافی است تا از طریق صفحه ی تماس این وب سایت با بخش کارشناسان ما و یا با پشتیبانی آنلاین ما ارتباط برقرار کنید.

برای تهیه ی انواع محصولات صنعتی همانند انواع زنجیر صنعتی و یا انواع بلبرینگ در هر برند معتبری به وب سایت فیدارگستر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *