گریس صنعتی چیست

بهترین گریس برای بلبرینگ چیست

بهترین گریس برای بلبرینگ چیست

بهترین گریس برای بلبرینگ چیست؟

یکی از دغدغه های امروز صنعت کاران این است که بهترین گریس برای بلبرینگ چیست؟ ما در این مقاله قصد داریم تا همه ی اطلاعات مربوط به انواع روانکار گریس صنعتی را شرح  دهیم.

گریس دور بالا چیست؟ این روانکار مخلوطی ژلاتینی است که ترکیبی از روغن ها و غلیظ کننده ها و مواد افزودنی مخصوص به خود می باشد و همچنین کیفیت گریس ها به مراحل تولید, نوع و مقدار مواد تشکیل دهنده ی آن مربوط می شود و از این رو کیفیت هر یک با دیگری متفاوت می باشد.

همان طور که در مقاله بهترین گریس برای بلبرینگ توضیح داده شد, گریس ها روانکاری متشکل از روغن پایه, ماده قوام کننده و مواد افزودنی است. روغن صنعتی وسایر روانکار ها, شباهت های فراوانی با هم داشته و تنها تفاوت اصلی آن ها در وجود ماده ی سفت کننده ی آن می باشد.

کاربرد گریس مخصوص بلبرینگ

از گریس مخصوص بلبرینگ برای روانکاری بالا در نقاط غیر قابل دسترس ماشین ها استفاده می شود و همچنین استفاده از این روانکار سبب تعمیر و نگهداری کمتری نسبت به دیگر روانکار ها می شود و همین امر باعث استفاده فراوان از این محصول در صنایع و تجهیزات مختلف شده است.

به علاوه از دیگر ویژگی های بهترین گریس برای بلبرینگ، می توانیم به انتقال حرارت اشاره کرد که کاربرد گسترده ای در شرایط سخت محیطی دارد.

نکات کلیدی در مورد بهترین گریس برای بلبرینگ دور بالا

گریس ها بر اساس نوع ماده سفت کننده و یا صابون های فلزی همچنین نوع روغن پایه مورد استفاده و درجات متنوع آن ها دسته بندی می شوند. قوام یا ضخامت بهترین گریس برای بلبرینگ دور بالا در درجه های 1، 2 و 3 می باشد. قابل ذکر است در برخی موارد برای روانکاری سرعت های بالاتر به درجه های کمتر نیاز است. همچنین گریس مخصوص بلبرینگ های سرعت بالا از روغن های پایه مصنوعی استفاده می کنند.

بوی هر گریس نیز با دیگری متفاوت می باشد که ناشی از مواد تشکیل دهنده ی آن می باشد که اگر این محصول بوی زننده و بد داشته باشد نشانه ی کیفیت پایین آن می باشد, اما رنگ بهترین گریس برای بلبرینگ دور بالا، نشان دهنده ی کیفیت آن نمی باشد و این محصول بیشتر بی رنگ می باشد و یا در قالب این سه رنگ طلائی ، زرد ، قهوه ای است.

گریس کاری بلبرینگ

گریس کاری بلبرینگ

عوامل زیادی می تواند باعث فرسودگی گریس ها شود. از جمله می توان به اکسیژن, گرما و بسیاری دیگر اشاره کرد. گریس کاری بلبرینگ یکی از عوامل مهم در کاهش ساییدگی و فرسایش بین سطوح قطعات و تجهیزات است.

بهترین گریس برای بلبرینگ را انتخاب نمایید، چرا که گریس کاری بلبرینگ با توجه به موارد زیر انجام می پذیرد:

  • شرایط کاری و عملیاتی مانند سرعت، دما، رطوبت یا آب، بار های سنگین را مورد بررسی قرار داده و گریس متناسب با این محیط های سخت و خشن را تهیه نمایید.
  • با توجه به انواع مختلف بلبرینگ نظیر بلبرینگ سوزنی، شیار عمیق و غیره، گریس کاری مخصوص به آن را انجام دهید.
  • بررسی شرایط بلبرینگ که بر اساس توصیه های سازنده بایستی روانکاری گردد.
  • ضخامت گریس NLGI با نوع بلبرینگ های مختلف نظیر سرعت بالا بررسی شود.
  • نوع روغن پایه گریس را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، روغن مصنوعی برای بلبرینگ های با فشار، سرعت و دما بالا استفاده می شوند.
  • مواد افزودنی که باعث افزایش عملکرد گریس شده و برای حفاظت بهتر از بلبرینگ کارایی دارد.
  • سازگاری گریس با مواد بلبرینگ
  • خرید گریس مخصوص بلبرینگ از مراکز معتبر و مشاوره با کارشناسان خبره

بعد از طی این مراحل و انتخاب بهترین گریس برای بلبرینگ، می توانید با فواصل زمانی مشخص گریس کاری بلبرینگ مورد نظر را ادامه دهید.

شرکت فیداراویل از شرکت های معتبر در زمینه توزیع روغن های صنعتی و  سایر روانکار ها می باشد. از اهداف این شرکت جلب حمایت و رضایت مشتریان خود می باشد و در این امر نیز موفقیت چشمگیری داشته است. علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

این شرکت همچنین در تلاش است تا بر خلاف تورم های اقتصادی اخیر قیمت محصولات خود را با کمترین نوسان ها به فروش برساند. به علاوه شرکت فیداراویل تمامی محصولات خود را در کمترین بازه زمانی به سراسر ایران ارسال می کند.

فروش بهترین گریس بلبرینگ

ما در فروشگاه خود به خرید و فروش بهترین گریس بلبرینگ و انواع روغن های صنعتی با کیفیت و مرغوب پرداخته ایم تا شما با مراجعه به فروشگاه ما بتوانید بهترین محصولات را خریداری کنید.

گریس ها از برند های ایرانی و خارجی با خواص و ویژگی های مختلف تولید می شوند که بهترین گریس بلبرینگ از شرکت های معتبر زیر می باشند:

  • گریس مولیکوت
  • گریس فوکس
  • گریس شل
  • گریس بهران
  • گریس پارس
  • گریس اس کا اف

همچنین با مراجعه به سایت ما شما قادر به دریافت اطلاعات کاربردی مثل چگونگی کارکرد این محصولات و قیمت و عملکرد آن ها نیز باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با ما در ادامه همراه باشید.

درباره شرکت فیداراویل و وب سایت آن:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل یکی از شرکت های بزرگ و معتبر با سابقه ی دراز مدت می باشد و علاوه بر فعالیت در زمینه های خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و همچنین خرید و فروش انواع روغن بهران برش و نیز خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 به توزیع انواع روغن صنعتی در برند های روغن بهران که شامل روغن بهران اذرخش و روغن صنعتی بهران بردبار و همچنین روغن بهران هیدرولیک و دیگر روغن صنعتی حرارتی و انواع گریس ها از جمله گریس نسوز و … می پردازد. این مجموعه در تلاش است تا حمایت و رضایت مشتریان عزیز خود را جذب کند.

ارتباط با ما

جهت پرسش سوال های خود برای مثال قیمت واسکازین 140 بهران و … با ما تماس بگیرید.

در صورت نیاز به خرید بهترین گریس برای بلبرینگ یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران ماهر این شرکت تماس گرفته و یا به صفحه ی فروشگاه این وب سایت بروید. شرکت فیداراویل علاوه به این روانکار ها ، سایر محصولات خود را در زمینه های مختلف صنعتی، از جمله: انواع بلبرینگ های صنعتی و زنجیرهای صنعتی رابه فروش می رساند.

شرکت بازرگانی فیدار اول همواره در تلاش بوده تا با بهترین و با کیفیت ترین محصولات از جمله مدل واسکازین 14 به شما دوستان عزیز به رضایت شما را به همراه داشته باشد و بتواند شما را به یک مشتری دائمی تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *