روغن صنعتی بهران

خرید روغن صنعتی بهران

خرید روغن صنعتی بهران

روغن های صنعتی دارای برند ها و کیفیت های متفاوتی هستند که روغن بهران جزو روغن های پر فروش بوده و همچنین خرید روغن صنعتی بهران به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب به صنعتگران توصیه می شود.

شرکت های معتبر برای خرید روغن صنعتی بهران:

شرکت فیداراویل یک شرکت معتبر است که در زمینه های فروش روغن صنعتی در برند های متنوع اعم از برند روغن بهران که شامل: روغن بهران آذرخش و روغن صنعتی بهران حرارت و دیگر روغن بهران هیدرولیک و همچنین روغن صنعتی بهران بردبار و برند های دیگر اعم از برند شل و یا برند توتال فعالیت می کند.

و همچنین شرکت فیدارگستر که یکی دیگر از شرکت های موفق است که با تجربه بیش از یازده سال سابقه کاری در زمینه های فروش انواع محصولات صنعتی اعم از انواغ زنجیر های صنعتی و انواع بلبرینگ و … فعالیت می کند.

برای اطلاع از خرید روغن صنعتی بهران کلیک کنید.

آشنایی با تاریخچه این برند روغن صنعتی:

نام بهران از سال 1370 به این شرکت داده شد در ابتدا در سال 1341 تحت تکنولوژی یک شرکت آمریکایی با نام ESSO فعالیت خود را شروع کرد و در سال 1363 به نام شرکت پالایش روغن بهران به کار خود ادامه داد.

تولیدات شرکت بهران:

در سال 1347 تولیدات این شرکت فقط سی هزار تن روغن در سال بود اما هم اکنون چهارصد هزار تن از انواع محصولات مختلف را تولید می کند.

از سال 1370 به بعد این شرکت تولیداتی از جمله ضدیخ، تولید موم به روش تعریق که برای اولین بار در ایران انجام شد و انواع مختلفی از حلال ها را تولید کرد.

سهم روغن های بهران در بازار:

بیش از 50 درصد سهم روغن های خودرو و یک سوم روغن های صنعتی متعلق به شرکت نفت بهران است این شرکت به عنوان بهترین صادر کننده شهر تهران از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت نیز برگزیده شده است.

افتخارات این شرکت: 

این شرکت تاکنون سعی بر این داشته است که محصولات خود را در بالاترین کیفیت تولید کند به طوری که علاوه بر طول عمر دستگاه باعث آلودگی محیط زیست نیز نشود و تمام قوانین و مقررات ایمنی و بهداشتی را رعایت کرده و توانسته است که در این زمینه گواهی بین اللملی نیز دریافت کند این گواهی نامه ها شامل: کیفیت خودرو سازان، زیست محیطی، ایمنی و بهداشت حرفه ای و آزمایشگاهی می باشد.

شرکت بهران با نیم قرن تجربه در صنعت تولید انواع روغن ها به عنوان بزرگ ترین تولید کننده انواع روغن صنعتی و موتوری در ایران شناخته می شود که تولیدات محصولات با کیفیت خود را با استفاده از فناوری پیشرفته با دستگاه هایی مجهز و با کمک مراکز پژوهشی و خدمات مهندسی در تهران و هشت استان دیگر انجام می دهد هم چنین این شرکت در تولید روغن پایه و روانکار های جدید در بالاترین سطح کیفیت همگام با پیشرفت جهانی است.

شرکت فیدارگستر یکی از توزیع کنندگان مطرح این برند معروف بهران می باشد که در شهر تهران مستقر است اما محصولات مورد نیاز مشتریان خود را برای آنان در هر کجای کشور ایران که باشند در مدت زمان بسیار کوتاهی ارسال می کند.

فروش روغن صنعتی بهران در فیدار :

دیدار با سر یکی از با تجربه ترین شرکت ها در زمینه خرید و فروش روغن های صنعتی و گریس ها و روانکارهای مرغوب می باشد که توانسته در طی سال‌ های کارکردی خود بهترین سابقه را داشته باشد.
همچنین ما در فروشگاه سایت خود از انواع مدل های روغن صنعتی خاص و با کیفیت از جمله فروش واسکازین 140 و انواع مدل های دیگر از جمله بهران حرارت و بهران هیدرولیک قرار داده ایم تا شما بتوانید به آسانی از این محصولات خریداری کنید و اطلاعات لازم درباره آنها به دست بیاورید.

فروش در سایت ما :

شما با مراجعه به فروشگاه سایت ما علاوه بر دریافت اطلاعات درباره محصولات قادر به خرید و فروش به صورت آنلاین تمامی محصولات هستید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی خرید و فروش آنلاین با ما از طریق صفحه چت انلاین در ارتباط باشید.

درباره ما:

برای خرید و تهیه ی انواع روغن صنعتی در برند های متنوع و با کیفیت های بالا و همچنین با قیمت های مناسب ما را در وب سایت بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل دنبال کنید تا از انواع روانکار های مثل مدل روغن کمپرسور هوا بهران VDL 68 و یا بهران اولترا توربو دیزل و نیز بهران اکسترا توربو دیزل 10w40 بهره ببرید. 

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

جهت نیاز به مشاوره و دربافت اطلاعاتی چون قیمت و خرید و فروش بهران توربو دیزل و یا دریافت لیست قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران حرارت کافی است تا با کارشناسان ما از طریق صفحه ی تماس با ما این وب سایت ارتباط برقرار کنید. اطلاعاتی مثل قیمت روغن هیدرولیک صنعتی و قیمت روغن گیربکس خودرو و چگونگی خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل نیز در سایت قرار گرفته است.با ما تماس گرفته و تمامی سوالات خود را از ما بپرسید تا بتوانیم شما را در این زمینه ها راهنمایی نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقالات دیگر ما را که در این وب سایت برای شما عزیزان قرار داده ایم را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *