روغن صنعتی بهران

فروش بهران

فروش بهران

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در بین فروش انواع روغن های صنعتی در برند های متنوع آن ها, فروش بهران که یکی از قدیمی ترین روغن های صنعتی مرغوب در کشور ایران است بسیار بالاتر از برند های خارجی نیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نکات خرید روغن صنعتی برند بهران, این مقاله را مورد مطالعه خود قرار دهید تا توضیحات کاملی را در مورد آن ها برایتان ارائه دهیم.

 

فروش بهران

 

 

اطلاعات کلی در مورد فروش بهران:

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های روغن درفش 32 بهران و  تاریخچه آن، آشنا سازیم.

شرکت نفت بهران سال 1341 هجری شمسی تاسیس و تحت عنوان تولید کننده و تصفیه کننده روغن ( بصورت سهامی عام ) به ثبت رسید.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از قطع ارتباط با کشور آمریکا، نام شرکت به شرکت نفت بهران ( سهامی عام ) تغییر یافت.

این در حالی است که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی شرکت نفت بهران محصولات خود را با برند ESSO و با برند های تجاری کشور آمریکا EXXON تولید و روانه بازار می کرد.

از ویژگی های بارز این نوع روغن صنعتی چه می دانید؟

محصولات روغن صنعتی بهران از پرفروش ترین و مرغوب ترین روغن ها در صنعت فروش روغن هستند, همچنین محصولات تولیدی شرکت روغن بهران در روانکاری ماشین آلات و دستگاه های صنعتی کاربرد فراوانی دارند.

اصلی ترین نقش این محصولات تولیدی شرکت روغن بهران، روانکاری و جلوگیری از فرسودگی و ساییدگی ماشین آلات صنعتی می باشد.

به طور کلی هر کجا که سطوح فلزی در تماس با یکدیگر حرکت می کنند، روانکاری قطعات نقش بسیار مهمی‌ در انجام صحیح حرکات و دستورالعمل ها ایفا می کند.

عدم استفاده از روانکار ها در همه ی ماشین آلات علاوه بر این که موجب کم شدن راندمان مکانیکی قطعات و پایین آمدن بازده ماشین آلات می‌ شود، در طولانی مدت می تواند باعث فرسایش و ازبین رفتن بیش ازحد قطعات، فرسودگی و ازکارافتادگی زودرس قطعات شود.

دانستنی ها در مورد روغن بهران:

باید بگوییم که انواع روانکار ها عمدتا منشأ زیرزمینی و معدنی دارند و پایه و اساس آن ها برش روغنی است که از نفت خام بدست می آید.
برش روغنی یا همان Lube Cut ماده اولیه در فرآیند روغن سازی است که وارد پالایشگاه روغن سازی و طی عملیاتی به روغن اولیه و پایه تبدیل می شود.

ویژگی ضربه گیری روغن بهران، موجب جلوگیری از تأثیرات مخرب ضربات در حین حرکات مکانیکی قطعات می شود, روغن بهران از تأثیر منفی ضربه های قطعات بر یکدیگر تا اندازه زیادی می کاهد.

فروش بهران

معرفی انواع محصولات بهران:

محصولات بهران دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که امروزه به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از صنعتگران قرار گرفته اند, جهت آشنایی با انواع محصولات بهران اعم از انواع روغن های صنعتی آن این بخش از مقاله را مطالعه نمایید.

انواع روغن های صنعتی برند بهران عبارتند از:

  • روغن های توربین
  • روغن های گردشی و هیدرولیک
  • روغن های کمپرسور
  • روغن های دنده صنعتی
  • روغن ترانسفورماتور
  • روغن های عملیات حرارتی
  • روغن های عملیات فلزکاری
  • بهران محافظ
  • روغن های نساجی
  • مصارف عمومی

جالب است که بدانید هر یک از این نوع روغن های صنعتی برند بهران به دسته بندی جزئی تری تقسیم می شوند که هر یک دارای ویژگی و کارایی مخصوص به خود می باشند.

 فروش بهران به چه علت بالا است؟

فروش روغن صنعتی بهران به علت تولید داخلی و قابلیت هایی که دارد بسیار بالا است و در صنایع مختلف از آن استفاده می شود.

برخی از قابلیت های بارز این روغن های صنعتی بهران عبارتند از:

  • محافظت از قطعات موتور و جلوگیری از فرسایش و ساییدگی قطعات
  •  روانکاری تجهیزات و قطعات صنعتی
  •  انتقال حرارت به قطعات صنعتی
  • اکسیداسیون عالی و پایداری حرارتی
  • خاصیت ضد کفی مناسب

همچنین از کاربرد های این روغن های صنعتی بهران در صنایع می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

– استفاده در صنعت تراشکاری
– استفاده در صنعت برشکاری
– استفاده در صنعت خودروسازی

ویژگی گرانروی ویسکوزیته این روغن صنعتی چیست؟

گرانروی (ویسکوزیته) یا خاصیت چسبندگی روغن بهران, مقاومتی است که سیالات در مقابل جاری شدن در اثر اصطکاک داخلی بین مولکول ها از خود نشان می‌ دهند.

هرچه دمای روغن بیشتر، گرانروی آن کمتر می شود. به عبارتی دیگر هر چه روغن گرم تر باشد خاصیت چسبندگی کمتری خواهد داشت.

به همین دلیل همواره باید گرانروی روغن اندازه گیری شده، و روی بسته بندی آن درج شود, گرانروی روغن بهران معمولاً بین دمای 40 تا 100 درجه سانتی گراد اندازه گیری می ‌شود.

آشنایی با شاخص گرانروی این نوع روغن صنعتی:

شاخص گرانروی که با علامت اختصاری VI نمایش داده می شود، نشانگر میزان تغییرات قدرت چسبندگی روغن صنعتی بهران نسبت به تغییرات دما است.

برای ارزیابی قدرت چسبندگی یا گرانروی روغن بهران از شاخص گرانروی استفاده می شود. به طور معمول، هرچه شاخص گرانروی روغن بیشتر باشد، در اثر تغییرات دما گرانروی روغن کمتر می شود.

درباره شرکت فیداراویل و وب سایت آن:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل سال ها است که در زمینه های خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و نیز خرید و فروش انواع روغن بهران برش و همچنین خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و دیگر توزیع انواع گریس توتال و یا گریس نسوز و دیگر گریس ها در برند های متنوع و معتبر آن ها فعالیت گسترده ای دارد.

همچنین باید ذکر کنیم که شما عزیزان در هر کجای کشور ایران که باشید می توانید به صورت آنلاین محصول مورد نیاز خود را به آسانی سفارش دهید و آن را در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن تحویل بگیرید و یا نیز می توانید به صورت حضوری به شرکت ما مراجعه نمایید.

برای مشاهده بیشتر جزئیات محصولات صنعتی این شرکت همانند قیمت روغن انتقال حرارت بهران, کافی است تا به صفحه فروشگاه روغن صنعتی این وب سایت مراجعه کنید.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر همانند قیمت روغن صنعتی و یا اطلاع از لیست قیمت خرید و فروش واسکازین 140 و … می توانید از طریق صفحه تماس این وب سایت با مشاوران و یا پشتیبانی آنلاین ما ارتباط برقرار کنید.

جهت نیاز به محصولات صنعتی دیگر اعم از انواع زنجیر صنعتی و یا انواع بلبرینگ صنعتی و … شما عزیزان می توانید به وب سایت فیدارگستر ما رجوع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *