نمایندگی فروش روغن در تهران

نمایندگی روغن صنعتی توتال در تهران

نمایندگی روغن صنعتی توتال در تهران

روغن های توتال شرکت فیدار اویل همان طور که می دانید برند توتال یکی از برند های معروف برای روانکار ها به ویژه روغن های صنعتی می باشد که به خاطر کیفیت بسیار بالایی که دارد بیشتر صنعتگران از آن برای روانکاری ماشین آلات و یا دستگاه های صنعتی استفاده می کنند. جهت شناخت نمایندگی روغن صنعتی توتال در تهران بهتر است توضیحاتی را در مورد این شرکت بازرگانی روغن صنعتی فیدارویل ارائه بدهیم, پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

نمایندگی روغن صنعتی توتال در تهراناز معتبر ترین نمایندگی روغن صنعتی توتال در تهران:

یکی از بزرگترین و مشهور ترین شرکت های نفتی و گازی جهان، شرکت توتال (Total) فرانسه می باشد که در سال 1924 توسط ارنست مرسیه راه اندازی شده است. این شرکت، دارای بیش از چهل شعبه در کشور های مختلف جهان است که مرکز شرکت توتال در شهر پاریس می باشد. در این شرکت بزرگ بیش از 95000 نفر مشغول به کار هستند.

این شرکت بزرگ در زمینه های نفت و گاز دارای فعالیت می باشد و توانسته تا به بزرگترین پخش کننده سوخت در کشور فرانسه تبدیل شود. همچنین شرکت توتال از نظر قدمت در همکاری با کشور ایران در رتبه بالایی قرار دارد.

شرکت نفت و گاز توتال در زمینه های مختلفی از جمله: تولید برق، تولید انرژی های خورشیدی، کشف نفت خام و گاز طبیعی، احداث خطوط لوله نفت و گاز، تولید روغن صنعتی، پالایش روغن صنعتی، گریس صنعتی و غیره فعالیت دارد.

توضیحات بیشتر در این مورد:

در کشور ایران شرکت بزرگ توتال در صنایع ذیل همکاری صمیمانه ای را انجام می دهد از جمله:

  • صنایع غذایی
  • صنعت دارو سازی
  • صنایع نظامی
  • صنایع هوایی
  • صنایع دریایی
  • صنعت خودرو سازی 
  • و …

شرکت توتال در عرضه انواع روغنهای صنعتی در ایران جز بزرگترین شرکت ها محسوب می شود. که همین امر باعث افتخار بزرگی برای شرکت های نفتی و گازی در کشور ایران است. 

همچنین باید اضافه کنیم که بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل با شرکت توتال همکاری صمیمانه ای دارد و این شرکت نیز به عنوان یکی از نمایندگان روغن صنعتی توتال شناخته شده است که در ادامه ی این مطالب بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

نمایندگی روغن صنعتی توتال در تهرانمعرفی انواع روغن های صنعتی این برند معروف:

روغن های صنعتی توتال انواع مختلفی دارند که مناسب برای صنایع گوناگون از جمله صنعت مکانیک و خودرو می باشند, برند روغن توتال شامل موارد زیر می باشد که عبارت هستند از:

  • روغن های موتور
  •  محصولات نگهداری خودرو
  • گریس ها
  • روغن های صنعتی
  • و نیز روغن های دنده هیدرولیک

از مهم ترین وظیفه این نوع روغن صنعتی می توانیم به کاهش اصطحکاک بین قطعات موتور و تمیزی داخل موتور و نیز جلوگیری از رسوب و کاهش دمای موتور و نیز کاهش مصرف سوخت و حتی جلوگیری از خوردگی و زنگ خوردگی و … اشاره کنیم.

برای مطالعه ی بیشتر و کسب آگاهی در زمینه های فروش انواع روغن های صنعتی و انواع گریس و یا محصولات صنعتی دیگر ما، کافی است تا سایر مقالات ما را که در این وب سایت جهت مطالعه ی شما عزیزان قرار داده ایم را دنبال کنید.

نمایندگی روغن صنعتی توتال در تهراننمایندگی روغن صنعتی توتال در تهران و معرفی بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل:

یکی از مشهور ترین نمایندگی های روغن صنعتی توتال در کشور ایران شرکت فیداراویل می باشد که نماینده رسمی شرکت توتال در کشور ایران است و همچنین به عنوان اولین وارد کننده و عرضه کننده انواع روغن صنعتی همچون روغن گیربکس خودرو و انواع گریس نسوز در کشور ایران به شمار می رود. به علاوه شرکت فیداراویل علاوه بر روغن صنعتی توتال در زمینه های فروش و توزیع برند های معتبر و معروف دیگری همچون برند شل و برند روغن بهران که شامل روغن بهران آذرخش و نیز روغن صنعتی بهران بردبار و دیگر روغن بهران هیدرولیک و همچنین روغن صنعتی حرارتی و … می باشد, نیز فعالیت می کند.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

این شرکت تمام تلاش خود را می کند که بهترین خدمات و پشتیبانی را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت ها به مشتریان خود ارائه دهد چرا که رضایت مشتریان از اولویت های این شرکت است. همچنین شرکت فیدار اویل، تمام محصولات صنعتی خود را برای مشتریان عزیز خود به سراسر نقاط کشور ایران در کمترین بازه زمانی ارسال می کند.

شما مشتریان گرامی جهت کسب اطلاعات مورد نیاز خود نظیر قیمت روغن هیدرولیک صنعتی و یا قیمت روغن بهران برش و دیگر قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و … می توانید تا از طریق صفحه ی تماس با ما این وب سایت با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمائید و سوالات خود را از ما بپرسید.

در صورت نیاز به محصولات صنعتی دیگر اعم از انواع بلبرینگ صنعتی و انواع زنجیر صنعتی در برند های متفاوت با کیفیت و قیمت مناسب می توانید به وب سایت بازرگانی فیدارگستر رجوع کنید.

2 دیدگاه در “نمایندگی روغن صنعتی توتال در تهران

  1. سلام
    بنده چندین بار تماس گرفتم پاسخگو نبودین.
    بار می‌خوام چه کنیم
    09379272731

    1. فیدار اویل گفت:

      با سلام
      مجموعه فیدار اویل از ساعت 9 الی 18 پاسخگوی شما عزیزان می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *