انواع گریس

انواع گریس صنعتی

انواع گریس صنعتی

انواع گریس صنعتی از مشتقات نفتی تولید شده اند که دارای گرانروی زیادی هستند, ما در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات کافی و لازم را درباره ی این روانکار ها به شما عزیزان ارائه دهیم. 

گریس های صنعتی با توجه به عملکرد بی نظیری که از نظر روانکاری در قطعات صنعتی ارائه می دهند از اهمیت بسیار بالایی در این امور برخوردارند. لذا مورد توجه اکثر صنعتگران به دلیل اهمیت وجودشان قرار می گیرند.
قیمت انواع گریس های صنعتی بسته به نوع کار و ویژگی های هر کدام دارد زیرا هر یک از آنها عملکردی منحصر به فرد ارائه می دهند که بسیار مهم است.

هر کدام از این گریس ها همچنین در امور مختلفی بنا به داشتن ویژگی های متفاوت به کار می روند که بهترین روانکاری را ارائه می کنند. شرکت ما با سال ها تجربه در امر فروش روغن های صنعتی بهترین محصول را در اختیارتان قرار می دهد.

مقدمه ای در مورد انواع گریس صنعتی:

امروزه از اهمیت انواع گریس صنعتی نمی توانیم غافل بمانیم, همان طور که می دانید از گریس ها استفاده ی وسیعی در صنایع مختلف از جمله تمام دستگاه های صنعتی می شود. این محصول به صورت نیمه جامد و جامد می باشد به علاوه گریس ها از مشتقات نفتی, یک نوع پر کننده خاص و ترکیبات صابونی با کیفیت بالا و مناسب تهیه می شود.

گریس ها نیروی محرکه ی بسیاری از تجهیزات می باشند و این امر به علت روانکاری بالایی است که دارند. در ادامه قصد داریم تا شما را بیشتر با انواع گریس صنعتی آشنا کنیم تا اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

بررسی مزایا و معایب گریس ها:

اگر بخواهیم از قابلیت های گریس بگوییم می توانیم به ماندگاری بالای آن, کاهش تعداد دفعات روانکاری با گریس و  راحتی استفاده برای عموم اشاره کنیم. از معایب آن در مقایسه با روغن صنعتی این است که قابلیت خنک کنندگی ندارد و به قطعات ریز نمی تواند نفوذ کند.

گریس ها دارای تقسیم بندی هستند که عبارتند از گریس سدیم, گریس کلسیم, گریس آلمینیوم و در آخر گریس پلی اوره.

نکات مهم درباره ی راهنمای انتخاب گریس:

هر یک از گریس ها بر اساس ویژگی خود با یکدیگر تفاوت هایی دارند، پس در هنگام خرید آن به راهنمای انتخاب گریس توجه کنید. از نکاتی که در هنگام مصرف گریس ها باید توجه کنید به شرح زیر می باشد:

  1. هنگامی که روغن از گریس خارج شود نباید از آن استفاده شود.
  2. گریس نسوز را به عنوان گریس ضد آب استفاده نکنید.
  3. به نوع دستگاه خود توجه داشته باشید و گریس را با توجه به آن خریداری کنید.
  4. از گریس به اندازه ای که لازم است مصرف کنید نه کمتر و نه بیشتر.
  5. در هنگام گریس کاری, گریس قبلی را کاملا از محل آن خارج کنید.

در این صفحه از مجموعه فیدار اویل به عنوان راهنمای انتخاب گریس مناسب، می خواهیم انواع گریس صنعتی را معرفی کنیم. گریس معمولی و گریس نسوز با درجه حرارت های مختلف در سایت ما از برند های بهران، فوکس، مولیکوت و غیره موجود می باشد.

در مورد قیمت گریس ها باید گفت بسته به نوع خود دارای قیمت متفاوتی می باشند البته با توجه به کارایی خود قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارند. در هنگام خرید گریس توجه کنید که آن را از شرکت های معتبر خریداری کنید.

مواد تشکیل دهنده گریس:

انواع گریس صنعتی از موارد زیر تشکیل شده اند که عبارت هستند از:

  • روغن پایه یا (oil)
  • ضخیم کننده یا (thickener)
  • افزودنی ها یا (additives)

روغن پایه چیست؟ مهمترین بخش از مواد تشکیل دهنده گریس است که بین 80 تا 90 درصد از روانکار ها از این مواد تشکیل شده است.

مواد تشکیل دهنده گریس از سه جزء اصلی روغن پایه، غلظت دهنده و مواد افزاینده تشکیل می شود. روغن پايه و افزودنی تاثیر زیادی در شکل گیری گریس ها و کیفیت و کارایی آن ها دارند. ضخیم کننده نیز روان کننده (روغن پایه و مواد افزودنی) را در خود نگه می دارد.

همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع از سایر محصولات شرکت ما اعم از توربو دیزل و یا بهران کمپرسور VDL 68 و همچنین اطلاع از خرید و فروش انواع روغن بهران برش سایر مقالات ما را در این وب سایت مطالعه نمایید.

درباره ما:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل یکی از شرکت های معتبر و موفق در زمینه خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و همچنین خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و دیگر توزیع انواع روغن های صنعتی اعم از روغن بهران توربو دیزل 15w-40 و یا روغن بهران توربو اکسترا 10w-40 و سایر روانکار ها از جمله گریس های صنعتی با سابقه ی دراز مدت می باشد.

علاوه بر خرید محصول فوق شما عزیزان می توانید جهت خرید و فروش انواع روغن های صنعتی همچون خرید روغن بهران بردبار و گریس ها در برند های بسیار معتبر نظیر گریس فوکس و گریس نسوز نیز به مشاهده از سایت ما بپردازید.

همچنین مراجعه به سایت ما امکان خرید روغن بهران حرارت و روغن هیدرولیک به علاوه اطلاع از قیمت روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 و همچنین قیمت روغن بردبار را نیز به صورت آنلاین در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

جهت خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

این شرکت تمامی محصولات باکیفیت خود را در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن و با رعایت موارد حمل و نقل نه تنها به شهر تهران و سایر کلان شهر ها بلکه به سراسر نقاط کشور ایران ارسال می کند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره ی لیست قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران حرارت و یا قیمت خرید روغن بهران توربو اکسترا ۱۵w-40 و نیز خرید و فروش واسکازین بهران سمند 85W-140 و خرید این محصولات کافی است تا با مشاوران ماهر و خبره ما تماس حاصل فرمایید.

جهت نیاز به انواع بلبرینگ صنعتی و یا انواع  زنجیر صنعتی و سایر محصولات صنعتی دیگر در برند های معتبر و متنوع به وب سایت فیدارگستر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *