دانستنی های روغن صنعتی و گریس

روغن صنعتی و مزایای استفاده از آن

روغن صنعتی و مزایای استفاده از آن

روغن صنعتی به روانکار هایی اطلاق می شود که می تواند مانع از خراب شدن قطعات مختلف دستگاه های صنعتی شود, حال بهتر است درباره روغن صنعتی و مزایای استفاده از آن اطلاعات کافی را کسب کنیم تا در خرید خود بهترین انتخاب را داشته باشیم.

تعریفی از روغن صنعتی و مزایای استفاده از آن:

روغن صنعتی دارای انواع بسیار متفاوتی بوده، که با وجود ترکیب شیمیایی مختلف، تقریبا کارایی همه آنها یکسان می باشد. روغنهای صنعتی می توانند هم به صورت مایع و هم به صورت جامد در بازار عرضه شوند. هر کدام از آنها می تواند کاربرد مخصوص به خود را داشته باشد زیرا شرایطی که از انواع روغن صنعتی استفاده می شود، یکسان نمی باشد.

تا اکنون به مزایای استفاده از روغن صنعتی پرداخته شد و دیدید که وجود آنها در امور صنعتی به جهت ایجاد روانکاری تا چه حد ضروری است.
اما نکته قابل توجه این است که اگر روغن های صنعتی را با توجه به نوع کار مد نظر با کیفیت عالی تهیه نکنید امکان تخریب قطعات وجود دارد.
حتی روانکاری مورد نظر را نیز ارائه نداده و هزینه های شما را هدر می دهد.
از این رو ‌واجب است که به فروشگاه های معتبری جهت خرید این‌ محصولات مراجعه نمایید.

روغن صنعتی و مزایای استفاده از آن
بررسی بیشتر مزیت های آن:

روغن صنعتی می تواند باعث بهبود کارکرد دستگاه های صنعتی شود، در نتیجه راندمان کار نیز افزایش می یابد. از طرفی این روغن ها عمر قطعات مختلف دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی را افزایش می دهند زیرا با برخورد و لرزش هایی که در قطعات این ماشین آلات به وجود می آید، به مرور زمان باعث خوردگی و در نتیجه خراب شدن قطعات می شود. روغن صنعتی باعث حرکت روان و کاهش اصطکاک بین قطعات می گردد، که هم سر و صدای حین کار را کم کرده و هم عمر ماشین آلات صنعتی را بسیار زیاد می کند.

بدین ترتیب استفاده از این روغن ها یک امر بسیار مهم و حیاتی است زیرا ماشین آلات صنعتی اغلب دارای قطعات بسیار گران قیمتی می باشند, گاهی لازم است برای تعمیر و یا تعویض برخی از قطعات آنها چندین میلیون تومان هزینه نمود.

بدین ترتیب روغن های صنعتی جزء جدایی ناپذیر از دستگاه های صنعتی می باشند. هر دستگاهی باید به صورت روزانه و یا هفتگی از لحاظ داشتن روغن مناسب چک شود، تا قطعات آن در صورت نبود روغن آسیب نبیند.

 

 

روغن صنعتی و مزایای استفاده از آن

کاربرد های روغن صنعتی و مزایای استفاده از آن:

مزیت های روغن صنعتی معمولا متفاوت است، مثلا در سیستم های هیدرولیکی می توان به وسیله روغن های صنعتی انتقال قدرت را انجام داد.

بدین ترتیب اغلب دستگاه هایی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، مجهز به سیستم هیدرولیک می باشند، که با شیلنگ های مخصوصی، روغن صنعتی را به محل مناسب هدایت می نمایند. پمپ های روغن, سرعت و قدرت روغن را تعیین می نمایند.

از این رو می توان گفت که روغن های صنعتی کاربرد های بسیار گسترده و متنوعی دارند زیرا معمولا هر دستگاهی که دارای سیستم هیدرولیک است، می تواند در صنایع مختلفی کارایی داشته باشد.

از روغن های صنعتی می توان در عملیات حرارتی نیز استفاده نمود زیرا برخی از قطعات دارای مقاومت مناسبی نیستند بنابراین می توان آنها را گرم کرد، سپس درون روغن صنعتی قرار داد تا خنک شوند, بدین ترتیب می توان عمر محصولاتی مانند چکش را تا چند برابر افزایش داد. روغن صنعتی می تواند جهت انتقال حرارت نیز کاربرد داشته باشد، یکی از معروف ترین و ملموس ترین مثال ها برای این مورد، موتورجوش روغنی می باشد.

حرارتی که در سیم پیچ های این موتور جوش ها به وجود می آید، توسط روغن صنعتی به محیط بیرون انتقال داده می شود.
روغن صنعتی و مزایای استفاده از آن

درباره محصولات ما:

سایت بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل همواره در تلاش است تا با ارائه محصولاتی با کیفیت مثل بهران کمپرسور VDL 68  و یا روغن دنده خودرویی بهران سمند ویژه 85W140 به شما دوستان عزیز, رضایت شما را به دست بیاورد.

در فروشگاه سایت فیداراویل می توانید از جزئیات خرید و فروش روغن انتقال حرارت بهران و یا خرید و فروش روغن بهران توربو اکسترا مطلع شوید و همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات از محصولات جدیدمان مثل قیمت روغن هیدرولیک صنعتی، لیست  قیمت روغن بهران برش  و یا قیمت و خرید و فروش بهران توربو دیزل مقالات دیگر ما را در این سایت مطالعه نمایید.

نتیجه گیری:

با توجه به توضیحاتی که در بالا به آنها اشاره شد، می توان به این نتیجه رسید که امروزه صنعت بر پایه روغن های صنعتی می چرخد، زیرا اغلب دستگاه های قدیمی و جدیدی که در شرکت های مختلف تولید می شوند، نیاز به روغن برای حرکت روان قطعه ها دارند و از طرفی سیستم هیدرولیک یکی از کاربردی ترین روش های انتقال قدرت می باشد، این موضوعات در استفاده بسیار زیاد انواع روغن صنعتی بی تاثیر نمی باشد.

درباره ما:

اگر بخواهیم در مورد سایت خود توضیحاتی ارائه کنیم لازم به ذکر است که سایت ما امکان خرید و فروش انواع روغن های صنعتی و گریس ها در برند های بسیار معتبر نظیر گریس فوکس و گریس نسوز نیز را برای شما عزیزان فراهم ساخته است.
کسب اطلاعات پیش از خرید یک محصول کمک زیادی به اطمینان شخص می کند.
بنابراین مراجعه به سایت ما خرید روغن بهران بردبار و روغن هیدرولیک به علاوه اطلاع از قیمت روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 و همچنین قیمت واسکازین بهران را نیز به صورت آنلاین برای شما عزیزان امکان پذیر ساخته است. خوشبختانه با مقالات موجود در سایت ما می توانید اطلاعات کاملی پیش از خرید محصول کسب کنید.

بدین ترتیب شرکت های تولیدکننده روغن باید انواع مختلف از این محصول را تولید و به بازار عرضه کنند، تا مصرف کنندگان با مشکل مواجه نشوند.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل ارائه دهنده انواع روانکار های صنعتی از جمله گریس به ویژه گریس نسوز  و … است, همچنین دارای برند های متنوه روغن بهران، توتال و شل نیز می باشد.

بهترین و پرفروش ترین محصولات برند بهران که شامل بهران هیدرولیک و همچنین بهران بردبار و نیز بهران حرارت است را در لینک داده شده و یا صفحه فروشگاه ما می توانید مشاهده کنید, علاوه بر این می توانید دیگر محصولات ما را مانند انواع زنجیر صنعتی و یا بلبرینگ و … را در سایت فیدارگستر دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *